چگونه زبان برنامه نویسی خود را انتخاب کنیم؟

امروز میخواهم وب سایتی را برای شما دوستداران دایاتم معرفی کنم که با استفاده از سرویس این وب سایت به راحتی میتوانید زبان برنامه نویسی خود را انتخاب و روی آن کار کنید و آموزش ببینید.

افراد برای تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده ی حرفه‌ای و خیلی انگیزه‌های دیگر اقدام به یادگیری کدنویسی می کنند. اما آیا تا به حال از خود پرسیده اید که با کدام زبان برنامه نویسی می بایست کار خود را شروع کنید. در این مقاله با  دایاتم همراه باشید تا سایتی را به شما معرفی کنیم که با یک تست کوتاه یک دقیقه ای، به شما می فهماند که کدام زبان برنامه نویسی مناسب حال شماست!

در این مطلب قصد داریم سایتی به نام  < clss="seoquke-nofollow" href="http://www.bestprogrmminglngugefor.me/" trget="blnk" rel="nofollow">bestprogrmminglngugefor.me  را معرفی کنیم که صرفاً با پرسیدن چند سؤال کوتاه و مختصر، به شما پیشنهاد می‌دهد که از چه زبانی کار خود را شروع کنید. مثلاً اولین سؤال این است که «چرا می‌خواهید برنامه نویسی را یاد بگیرید؟».

تست کردن این سایت کاملا رایگان بوده و با صرف صرفا یک دقیقه می توانید از زبان برنامه نویسی مناسب خود مطلع شده و نتایج آن را با سایر کاربران دایاتم به اشتراک بگذارید.