سئو چیست ؟

سئو یکی از روش‌های بازاریابی اینترنتی است که تمرکز آن روی بیشتر دیده شدن شما به وسیله موتورهای جستجو است. سئو شامل کارهای فنی و همچنین استفاده از المان‌های خلاقانه و جالب برای برای بهبود رتبه، افزایش ترافیک و دیده شدن  در موتورهای جستجو می‌شود. سئو دارای زوایای مختلفی است از کلماتی که در صفحه شما نوشته شده، گرفته تا سایت‌هایی که به سایت شما لینک می‌دهند. به طور ساده سئو به معنی این است که از اینکه سایت شما به درستی و سازماندهی شده توسط موتورهای جستجو شناسایی می‌شود، اطمینان حاصل نمایید.

سئو فقط به معنی آماده‌سازی وبسایت برای موتورهای جستجو نیست بلکه به معنی بهبود سایت برای کاربران نیز است، ما بر این باوریم که این دو همیشه مکمل یکدیگر می‌باشند.

چرا وبسایت شما به سئو نیاز دارد؟

بیشترین ترافیک سایت شما به وسیله موتورهای جستجوی بزرگ مانند گوگل، یاهو و بینگ فراهم می‌شود. با اینکه شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانند برای سایت شما بازدیدکننده بیاورند، ولی موتورهای جستجو اولویت اول برای اکثر کاربران اینترنت هستند. این مورد تمامی سایت‌های فروشگاهی، محتوا محور، اطلاعات و هر نوع سایتی که فکرش را کنید در بر می‌گیرد.

نکته مهم در مورد موتورهای جستجو دقت آنها در هدایت کاربران به سمت محتوای مورد نظر آنها است. یعنی شما فقط کسانی که را که دنبال خدماتتان هستند را به طرف سایت خود می‌کشانید. اگر موتورهای جستجو قادر به پیدا کردن وبسایت شما یا قسمتی از محتوای آن نیستند، شما فرصت بزرگی را برای دیده شدن از دست داده‌اید.

کلمات کلیدی جستجو(Serch Query)، کلماتی هستند که کاربران دورن فیلد جستجو تایپ می‌کنند، این کلمات ارزش بسیار بالایی دارند، موتورهای جستجو نزدیک‌ترین پاسخ‌ها به کلمات کلیدی را پیدا کرده و نمایش می‌دهند. تجربه نشان داده که ترافیک به‌وجود آمده به وسیله موتورهای جستجو می‌تواند باعث موفقیت یا عدم موفقیت یک سازمان باشد. ترافیک هدفمند به‌وسیله موتورهای جستجو می‌تواند تبلیغات، درآمد و مطرح شدن را به طور همزمان و بهتر از هر کانال دیگری برای شما فراهم کند.

 چرا موتورهای جستجو برای دیدن سایت من به سئو نیاز دارند؟

موتورهای جستجو باهوش هستند، ولی هنوز هم به کمک ما نیاز دارند. موتورهای جستجوی بزرگ همیشه در حال پیشرفت هستند و تلاش می‌کنند تا محتوای مربوط و جدید را به دست کاربران برسانند و نتایج بهتری داشته‌باشند. ولی برای موتورهای جستجو محدودیت‌هایی وجود دارد. همانطور که سئوی خوب و درست می‌تواند برای سایت شما یک نقطه عطف باشد و بازدید سایت شما را بالا ببرد، سئوی غلط و اشتباه نیز می‌تواند سایت را از صفحات اول جستجوی گوگل پاک کرده و باعث دیده نشدن شما شود.

پس ما با استفاده از سئوی خوب و درست به موتورهای جستجو کمک می‌کنیم تا محتوای سایت مارا راحت‌تر پیدا کرده و در اختیار کسانی که به دنبال آن هستند قرار دهد.

می‌توانم سئوی سایت خودم را به عهده بگیرم؟

دنیای سئو پیچیده و زمانبر است، ولی بیشتر مردم می‌توانند اصول و قوانین آنرا درک کنند، حتی اطلاعات بسیارکم در زمینه سئو باعث ایجاد فرق بسیار زیادی بین سایت شما و رقیبانتان می‌شود.

آکادمی دیجیتال مارکتینگ در این زمینه به برگزاری < href="https://mcourse.com/events/serch-engin-optimiztion/">کارگاه‌های آموزشی یک روزه و همچنین ارائه < href="https://mcourse.com/shop/">ویدئو ضبط شده کارگاه به منظور بالا بردن سطح اطلاعات شما عزیزان اقدام نموده‌است. که شما می‌توانید در کارگاه‌هائی که در روزهای جمعه به صورت دوره‌ای در هر ماه برگزار می‌گردد ثبت نام نموده و یا در صورت عدم توانائی حضور در کارگاه‌های مذکور < href="https://mcourse.com/shop/">ویدئوهای آموزشی را از این مجموعه تهیه نمائید.

نوشته < rel="nofollow" href="https://mcourse.com/wht-is-seo/">سئو چیست و چرا به آن نیاز داریم اولین بار در < rel="nofollow" href="https://mcourse.com">آکادمی دیجیتال مارکتینگ پدیدار شد.

< href="https://mcourse.com/wht-is-seo/">منبع