افزونه ویرایش مستقیم صفحات وب با نام  wunerbr به شما کمک می کند حتی زمانی که در وب سایت وردپرسی خود در حال گشت زنی هستید و نیاز پیدا می کنید پست، عکس،جدول و یا هر چیز دیگر موجود را تغییر دهید بدون نیاز به ورود به پنل مدیریت و در همان صفحه تغییر مورد نیاز را انجام دهید.

کار با افزونه ویرایش مستقیم صفحات وب بسیار اسان است و نیاز به هیچ اموزشی ندارد،این پلاگین برای افرادی مناسب است که پشتیبانی سایت های بزرگ با حجم اطلاعاتی بالا را بر عهده دارند و پیدا کردن صفحه مورد نظر در میان انبوهی از نوشته و برگه های ایجاد شده کار راحتی نیست.لذا می توانند زمانی که می خواهند صفحه یا عکسی و… را ویرایش کنند صفحه مورد نظر را بدون ورود ب پنل مدیریت ویرایش و ذخیره نمایند!

روش استفاده از پلاگین wunerbr

به طور مثال شما قصد دارید صفحه زیر از وبسایت ورد پرسیتان را ویرایش نمایید.یر روی ایکون ریزی که با بیضی قرمز رنگ مشخص شده است کلیک کنید:


< href="http://blog.ytheme.ir/wp-content/uplos/206/09/wnerbr.png">

 

سپس نوار ابزاری مطابق تصویر زیر که با بیضی مشخص شده است دربالای صفحه نمایان خواهد شد که می توانید بعد از ایجاد تغییر مورد نظر ان را با دکمه سیو که با دایره مشخص شده ذخیره کنید.دیگر احتیاجی ندارید وقت خود را صرف جستجو بین انبوهی از نوشته و برگه های پیشین نمایید!

 

< href="http://blog.ytheme.ir/wp-content/uplos/206/09/wner2.png">

منبع:ترجمه و تالیف از  < href="http://coecnyon.net/item/the-wunerbr/785024?srnk=2">http://coecnyon.net/item/the-wunerbr/785024?srnk=2