با سلام خدمت کاربران عزیز دایاتم امروز به شما دوستان < href="http://blog.ytheme.ir/ctegory/worpress/worpress-coe/">آموزش حذف تمام تصاویر شاخص < href="http://blog.ytheme.ir/ctegory/worpress/">وردپرس از مطالب را یاد خواهیم داد برای حذف تصویر شاخص در تمامی مطالب باید یکی یکی تمام مطالب را باز و تصاویر شاخص آن ها را پاک کنیم ولی شاید شخصی بیش از هزار تا تصویر شاخص در سایتش گذاشته باشه و روش دیگری برای پاک کردن تصویر شاخص وجود دارد که اون را عملی می کنیم برای حذف تمام تصاویر شاخص در وردپرس ما یک query (پرس و جو) در پایگاه داده اجرا می کنیم که باعث می شود تمام تصاویر شاخص استفاده شده در مطالب از آنها حذف شوند.
توجه : قبل از ادامه کار به این نکته مهم توجه کنید که کد زیر به راحتی یک کپی پیست ساده تمام تصاویر شاخص مطالب سایت شما را حذف می کند. همچنین توجه داشته باشید که این کد هیچ کدام از تصاویر آپلود شده شما در وردپرس را پاک نمی کند, تصاویری که قبلا در وردپرس آپلود کردید همچنان در رسانه وردپرس وجود خواهند داشت و می توانید از آنها استفاده کنید.

تنها کاری که لازم است انجام دهید کپی کردن کد زیر در فایل functions.php قالب می باشد.

globl $wpb;

$ttchments = $wpb->getresults( "
     SELECT * 
     FROM $wpb->postmet 
     WHERE metkey = 'thumbnili'
" );

forech ( $ttchments s $ttchment ) {
    wpeletettchment( $ttchment->metvlue, true );
}

$wpb->query( "
    DELETE FROM $wpb->postmet 
    WHERE metkey = 'thumbnili'
" );

تمام شد. بلافاصله بعد از اینکه فایل functions.php را ذخیره کردید این کد یک tbse query اجرا می کند و تمام تصاویر شاخص مطالب را پاک می کند.

نکته خیلی مهم: لطفا این کد را بعد از اینکه فایل فانکشن را ذخیره کردید از این فایل پاک کنید. زیرا اگر این کد در فانکشن باشد شما نمی توانید برای مطالب خود تصویر شاخص قرار دهید.