نقش کلان‌ داده‌ در بازاریابی دیجیتال

فناوری‌های جدیدی مانند آنالیز کلان‌ داده‌ و یادگیری ماشینی، دقت و هوشمندی قابل توجهی برای بازاریابی دیجیتال رقم زده‌اند و روش‌های سنتی دیگر اثرگذاری سابق را ندارند.



لینک منبع

لینک کوتاه : Generating...
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده sd1819
بارگذاری بیشتر در آموزش بازاریابی و سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

بررسی کنید

گوگل ۲.۳ میلیارد تبلیغ را در سال ۲۰۱۸ پاک کرد

براساس گزارش امروز گوگل، در سال گذشته، بخش تبلیغاتی این شرکت حدود ۲.۳ میلیارد تبلیغ بد را …