سئو چیست؟ سئو کار کیست؟ مطالعه چندی از مباحث سئو SEO-Training

سئو چیست؟ سئو کار کیست؟ مطالعه چندی از مباحث سئو SEO-Training

در سئو بخشی از آنچه حوزه کاری seo ( سئو )را حساس می‌کند این است که موتورهای جست‌وجو همه چیز را کنترل می‌کنند، و ما فقط در سئو می‌توانیم حدس بزنیم که چه عواملی در رنکینگ موتورهای جست‌وجو موثر هستند.

با اینکه در طول سالیان، با تحقیق و آزمایش و خطا اطلاعات خوبی در اختیار متخصصان این فن قرار گرفته است، ولی هنوز برخی از آژانس‌های سئو وجود دارند که به صاحبان کسب‌وکارها و مشاغل در این زمینه وعده‌های دروغین می‌دهند و از بی اطلاعی آنها سوء استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید اطمینان داشته باشید که گول این آژانس‌های سئو را نمی‌خورید، حواس‌تان به دروغ‌های متداولی که در ادامه می‌خوانید باشد.

دروغ‌های متداول آژانس‌های سئو را باور نکنید

اجازه ندهید کسی سر شما را کلاه بگذارد. سئو چندان هم پیچیده نیست. یک فرمول جامع با ۴ جزء اصلی برای سئو وجود دارد که هر کس بخواهد کمپین‌های سئوی موفقی داشته باشد باید این ۴ جزء را به درستی به کار بگیرد: محتوا، لینک‌ها، بهینه سازی داخل وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی.

لزوم تغییر استراتژی سئو بر اساس موضوع محتوا

هدف از این مقاله توصیف موارد کلیدی برای موفقیت در جستجوی محلی با تمرکز روی فرانشیزها، برندها و کسب و کارهای چند شعبه ای است. ابتدا باید دید که چرا سئوی محلی دارای اهمیت است. چرا شما باید نگران دیده شدن در جستجوهای محلی باشید. این مسئله چه حسنی برای شما دارد.

سئوی محلی و پنج مورد مهم

شرط می بندم بسیاری از شما که صاحب وب سایت یا بازدید کننده هستید، حداقل یک بار در مورد مقالات سئو شنیده اید. اگر اینگونه نیست، ما در اینجا به توضیح اینکه سئو چیست و چگونه عمل میکند، چرا عمل می کند و اینکه چطور آن را به طور صحیح و موثر بنویسیم، می پردازیم.

چگونه مقاله موثر در سئو بنویسیم

در سال های اخیر حتما صحبت هایی در مورد تغییرات الگوریتم های موتورهای جستجو و این که چگونه مسئولیت های بهینه سازی به خاطر تغییرات الگوریتم ها تغییر یافته اند شنیده اید.

تغییرات جدید بسیاری از شرکت ها و مدیران وبسایت ها را با این سوال پیچیده باقی گذاشته که باید در چه بخش هایی فعالیت بیشتری داشته باشند؟ چه بخش هایی را برای همیشه فراموش کنند؟به بیان دیگر مردم در حال پرسش هستند که چه نکاتی بهینه سازی اصولی را تعریف میکند و چه نکاتی مهم هستند.

۵ قانون همیشگی سئو

قصد داریم به بررسی ۵ باور اشتباه موجود در سئو بپردازیم که شاید زمانی استفاده از آنها در سئو توصیه شده و بسیار مفید بود اما امروزه نه تنها تاثیر مثبتی ندارند بلکه میتوانند تاثیر منفی نیز داشته باشند.

۵ باور اشتباه در مورد سئو

زمانی که در حال بررسی کلمات کلیدی برای شغل خود هستید٬ به احتمال زیاد کلمات یک یا دوبخشی را انتخاب خواهید کرد که باور دارید مخاطبان بیشتر به دنبال آنها هستند. چیزی که نمیدانید این است که با انتخاب این کلمات در حال لطمه زدن به استراتژی سئو خود هستید.

استراتژی سئو باید برنامه‌ای باشد تا از طریق آن به بهترین نتایج ممکن در بهترین شکل ممکن برسید٬ اما آیا کلماتی که تصور میکنید کاربران آن را بیشتر جستجو میکنند بهترین کلمات هستند؟ نمیتوان به طور قطعی جواب مثبت یا منفی ارائه کرد اما بررسی‌ها نشان داده است که انتخاب کلمات کلیدی کوتاه (‌ Short Tail Keyword ) تنها باعث ضربه‌زدن به استراتژی بهینه‌سازی سایت خواهد شد.

بهبود سئو با انتخاب Long Tail Keywords

سئو چیست؟ سئو کار کیست؟ مطالعه چندی از مباحث سئو

منبع

لینک کوتاه : Generating...
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده sd1819
بارگذاری بیشتر در آموزش بازاریابی و سئو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 19 =

بررسی کنید

رازهای موفقیت بازاریابی ایمیلی

۱۲ نکته/راز برای موفقیت بازاریابی ایمیلی بازاریابی ایمیلی خوب، موجب جذب مخاطبان (بازدیدکنن…