روانشناسی بازاریابی: ۱۸ روش استفاده از تایید اجتماعی برای بهبود بازاریابی

علم در بازاریابی نقش کلیدی ایفا می‌کند، بخصوص علم روانشناسی. تایید اجتماعی یک پدیده روانشناسی بسیار تأثیرگذار است.



لینک منبع

لینک کوتاه : Generating...
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده sd1819
بارگذاری بیشتر در آموزش بازاریابی و سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

بررسی کنید

گوگل ۲.۳ میلیارد تبلیغ را در سال ۲۰۱۸ پاک کرد

براساس گزارش امروز گوگل، در سال گذشته، بخش تبلیغاتی این شرکت حدود ۲.۳ میلیارد تبلیغ بد را …