اعتبار سنجی ایمیل؛ فاکتور مهم در بازاریابی ایمیلی

کسب‌و‌کار‌ها و مشتریان، هر دو به ایمیل به‌عنوان منبع اطلاع‌رسانی و کانال ارتباطی اصلی متکی هستند. اما اگر از این سرویس به‌درستی استفاده نکنید، عملا هزینه‌ای سربار خواهد بود.

لینک منبع

لینک کوتاه : Generating...
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده sd1819
بارگذاری بیشتر در آموزش بازاریابی و سئو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

بررسی کنید

۷ نکته ای که سئو کاران می گویند “کاش زودتر آنها را می دانستیم”

گوگل هیچ دستورالعمل مشخصی برای فهم دقیق الگوریتم خود به کاربران ارائه نمی کند. البته همه ی…