آموزش بهینه سازی سایت از طریق فایل wp-config

باسلام خدمت کاربران عزیز دایاتم در این ساعت< href="http://blog.ytheme.ir/ctegory/worpress/"> آموزش بهینه سازی سایت از طریق فایل wp-config را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این فایل فایلیه که در اون اطلاعات مربوط به ارتباطات دیتا بیس راه اندازی شده رمز های < href="http://blog.ytheme.ir/ctegory/worpress/trining-worpress/">امنیتی و اطلاعاتش در اون وجود داره اطلاعات تنظیمات زبانی که سایت شما در حال حاضر روی اون تنظیمه در این فایله ویرایش فایل wp-config ،سبب ایجاد تغییرات قابل توجهی در تنظیمات پیش فرض وردپرس و ارتقا سرعت بارگذاری بلاگ شما میشه.ویرایش این فایل خیلی مشکل نیست.به علاوه بعد از انجام این تغییرات روی این فایل ، این فرصت رو پیدا می کنید که روی ویرایش فایل ها بیشتر تمرکز کنید ،شاید این عمل،آغازی برای ایجاد تحولی بزرگ در سیستم وردپرس باشه!

در ابتدای کار با وردپرس،شما آدرس سایتتون رو در تنظیمات شخصی سازی می کنید. تعاریف زیردر ورژن ۲٫۲ معرفی شدن و باعث میشه که بر خی از تنظیمات دیتا بیس نادیده گرفته شه.در واقع با این تعاریف در آدرس سایت شما تغییراتی برای بهینه شدن صورت می گیره.این تعاریف در فایل wp-config به صورت پیش فرض وجود نداره.به صورت خلاصه بدونید که افزودن این تعاریف به فایل wp-config سبب کاهش تعداد queries (جستارها) در وردپرس میشه.

<p clss="entry-title">efine('WPHOME', 'http://bloglow.com');efine('WPSITEURL', 'http://bloglow.com');</p>

به صورت پیش فرض،وردپرس سعی می کنه در هر گوشه ای یه نسخه از ویرایش های شما رو سیو کنه.شاید در نگاه اول این موضوع یکی از مزایای وردپرس باشه،ولی با افزایش حجم مطالب و ایجاد چند رونوشت برای هر وردپرس مقداری از کیفیت اجرایی وردپرس کم می کنه.برای بهینه ساختن سایت وردپرس شما،غیر فعال کردن این عمل توصیه میشه.کافیه بخش زیر رو در فایل wp-config.php پیست کنید.

<p clss="entry-title">efine('WPPOSTREVISIONS', flse);</p>

غیرفعال کردن cche
هک زیر cche رو غیر فعال می کنه.همون طور که می دونیدcche حافظه اي ويژه اي iهست كه يك نسخه از مقادير داده اي پر مصرف در اون نگهداري مي شه.حافظه cche محتواي نقاطي از RAM كه بيشتر مورد استفاده قرار مي گيره همراه با نشاني اوناست. هنگاميكه پردازنده به محلي از حافظه رجوع مي كنه cche بررسي مي شه تا مشخص شه كه نشانی سرچ شده وجود داره یانه.،اگه نشاني مورد نظر در cche موجود باشه داده ها به پردازنده تحويل داده مي شن. در غير اين صورت دستيابي معمولي به حافظه صورت مي گيره. وقتي سرعت دستيابي به RAM در مقايسه با سرعت ريز پردازنده پايين باشه cche مفيد واقع مي شه.به هرحال غیر فعال کردنش برای سایت مفیده.با این کار اجرای وردپرس رو بهینه کنید و هک رو در فایل wp-confing.php درج کنید.

<p clss="entry-title">efine('WPCACHE', true);</p>

افزایش مموری php
اگه شما هم از اون دسته افرادی هستین که مرتبا ارور هایی رو در رباطه با منقضی شدن سایز مموری با اندازه فرضی (مثلا xxx) مواجه می شید،هک زیر می تونه تغییراتی رو روی فایل wp-config.php ایجاد کنه.
به صورت پیش فرض وردپرس تلاش می کنه که مموری php رو تا ۳۲ مگ بالا ببره.پس این تنظیمات فقط برای کسانی کاربردیه که مموری بالاتر از ۳۲ مگ دارن.توجه داشته باشین که بر خی از وب هاستینگ ها این قابلیت رو که شما بتونید حافظه php رو زیاد کنید محدود می کنن.برای ایجاد تغییرات از اونا کمک بخواید.با این هک می تونید از بالاترین حافظه مقدور برای php بهره مند شید.

<p clss="entry-title">efine('WPMEMORYLIMIT', '28M');</p>