چک لیست تولید محتوای با ارزش در دیجیتال مارکتینگ

آکادمی دیجیتال مارکتینگ در یک چک لیست یک صفحه ای به ارائه راهکاری سریع برای تهیه یک محتوای مناسب و قابل قبول برای کاربر در بخش بازاریابی محتوایی پرداخته است.

در این چک لیست به شما آموزش داده می شود که چطور می توانید یک محتوای با ارزش با در نظر گرفتن نکات ریز تولید نمائید.

از شما دعوت می کنیم تا با مرور این نکات مراحل یا فعالیت تولید محتوای خود را بهبود ببخشید و تسریع کنید.

همانطور که می‌دانید در دنیای امروز دیجیتال مارکتینگ نقش بسیار پررنگی در پیشبرد اهداف بازاریابی کسب و کارها ایفا می‌کند. در این میان بازاریابی محتوا به دلیل خلق ارزش و محتوای ارزشمند برای کاربران می تواند نقش مهمی در دیجیتال مارکتینگ و جذب کاربران و تبدیل آنها به اعضای وب سایت و در نهایت مشتری بازی کند.

آیا محتوای شما قابلیت‌های زیر را دارد؟

در صورتی که پاسخ شما به هر کدام از سوال ها منفی است لطفاً چک لیست تولید محتوای با ارزش را مطالعه نمائید تا در خلق محتوای بهینه به شما کمک کند.

  • آیا کاربر می تواند محتوا را پیدا کند؟

کاربر می بایست به راحتی بتواند محتوا مورد نظر خود را پیدا کند و جهت دسترسی به آن نیاز به صرف زمان زیادی نباید باشد. اگر محتوای شما دارای این ویژگی نیست متن زیر را مطالعه نمائید.

  • آیا کاربر می تواند محتوا را بخواند؟

متن شما می بایست به سادگی قابل خواندن باشد و استفاده از هرم ها و اشکالی که قرار است در متن به زیبائی کار بیافزاید نباید متن شما را ناخوانا کند.

  • آیا کاربر محتوا را درک می کند؟

کاربر می بایست به راحتی متنی که نوشته اید را بخواند و درک نماید، اگر مطالب شما دارای این خصوصیت نیست متن زیر را مطالعه نمائید.

  • آیا کاربر آن را به کار خواهد برد؟

محتوای نوشتاری شما می بایست کاربردی و قابل استفاده باشد. برای رفع این مشکل نیاز است به موارد زیر توجه کنید.

  • آیا کاربر محتوا را به اشتراک خواهد گذاشت؟

محتوای تهیه شده توسط شما باید به حدی جذابیت داشته باشد که کاربر پس از مطالعه آن را به اشتراک بگذارد. بدین منظور و به جهت ارائه راهکارهای مناسب از شما دعوت می کنیم که چک لیست گام به گام تولید محتوای با ارزش را مطالعه نمائید.

برگرفته از وب سایت cmi

نوشته چک لیست تولید محتوای با ارزش در دیجیتال مارکتینگ اولین بار در آکادمی دیجیتال مارکتینگ پدیدار شد.

< href="https://mcourse.com/%DA%86%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B%D8%B2%D8%B4-%D8%AF%D8%B-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84/">منبع