اموزش استفاده از افزونه instshow

InstShow يک افزونه قدرتمند وردپرسی است که به وسيله آن می توانید آخرين مطالب و تصاوير ارسال شده در حساب کاربري اينستاگرام خود را در وب سايت وردپرسيتان نشان دهيد! اين افزونه فوق العاده کاربري داراي قابليت هايي نظير امکان قرار دادن تصاوير اينستاگرام در مکان هاي مختلف ، قابليت تعيين طول و عرض ناحيه نمايش تصاوير ، قابليت تعريف تعداد سطر و ستون ، وجود ۱۰ رنگ بندي مختلف و وجود بيش از ۶۰ پارامتر و تنظيمات ديگر اشاره نمود!

شما با استفاده از این افزونه می توانید به راحتی آب خوردن یک سایت گالری عکس بسازید که تمامی عکس ها و فیلم های صفحه اینستاگرام شما را به نمایش می گذارد .

در اولین کادر نام کاربری اینستاگرامی (@نام کاربری) را که می خواهید عکس هایش را نمایش دهید وارد کنید،حتی می توانید با وارد کردن (#کلمه مورد نظر) تصاویر مربوط به کلمه مورد نظرتان را در وب سایت وردپرسی خود نمایش دهید.

در کادر پایینی می توانید تصاویر را فیلتر کنید و در قسمت اخر  تعداد تصاویر قابل نمایش و زمان جابجایی اسلاید های تولید شده به وسیله تصاویر اینستا در سایت وردپرسیتان را تنظیم کنید.




< href="http://blog.ytheme.ir/wp-content/uplos/206/09/3.png">

در قسمت طول و عرض سایز دلخواه تصاویر را  انتخاب کنید یا حتی می توانید با فعال کردن تیک قسمت واکنش  گرا و به وسیله محتوا، انتخاب کنید که ابعاد به صورت اتومات سایز مناسب بگیرند  و در تبلت و گوشی و…با سایز مناسب نمایش داده شوند.

قسمت گرید نیز فاصله یبن تصاویر را تنظیم می کند.

< href="http://blog.ytheme.ir/wp-content/uplos/206/09/4.png">

در این صفحه می توانید ویژگی های نظیر جا به جا شدن اسلاید (توسط اسکرول موس ، درگ کردن با فلش های موجود در طرفین اسلاید)،سرعت جابجایی اسلاید، نوع افکت جابجای اسلایدو…را تغییر دهید.




< href="http://blog.ytheme.ir/wp-content/uplos/206/09/5.png">

این صفحه نیز دسترسی هایی برای مدریت،نظیر لایک ها و دید گاه هارا فعال و یا غیر فعال می کند.


< href="http://blog.ytheme.ir/wp-content/uplos/206/09/6.png">

در اخرین صفحه نیز می توانید طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید