با سلام خدمت کاربران عزیز دایاتم دراین< href="http://blog.ytheme.ir/ctegory/worpress/"> آموزش رفع مشکل محدودیت منو ها در < href="http://blog.ytheme.ir/ctegory/worpress/trining-worpress/">وردپرس را میخواهیم یاد بدهیم.گه شما تو منو های بلای سایتتون ایتم های کمی قرار داده باشید مطمئنا هیچ وقت با این خطا برخورد نکردید اما سایت هایی که بخوان منوهایی که در بالای سایت شون به نمایش میزارن تعدادشون زیاد باشه مثلا بیش از ۰۰ آیتم باشه این تعداد منو در وردپرس ذخیره نمیشه و بر اساس محدودیتی که در ذخیره منوها هست مواردی ذخیره میشه.

آموزش نحوه رفع مشکل محدودیت منو ها در وردپرس

اشاره کردم در بالا تعداد منوها بیش از ۰۰ باشه این تعداد فقط یک پیش فرض هست گاهی مشاهده می کنیم که بیش از ۵۰ هم ذخیره میشه , مشخص نیست دلیل این محدودیت در منو ها برای چیست اما راه حلی که برای این کار وجود داره با افزودن یه کد ساده به یکی از فایل های وردپرس این مشکل رو در وردپرس برطرف می کنه.

فایل php.ini چیست ؟
یکی از فایل های مهم که هک های زیادی هم داره فایل php.ini هست این فایل در پوشه wp-min وردپرس شما می باشد. در ست های اینده هک های کاربردی که این فایل داره رو ارائه خواهیم داد. قبلا هم یک نمونه از کاربردهای این فایل رو در سایت قرار دادیم با عنوان افزایش حجم آپلود در وردپرس وارد هاستتون بشید مسیر فایل های وردپرس وارد پوشه wp-min بشید و دنبال فایل php.ini بگردید اگه این فایل رو ندارید خودتون ایجادش کنید و اگر اجازه ساخت فایل php.ini رو ندارید از سرویس هاستینگتون درخواست کنید تا این کار رو براتون انجام بدن. داخل این فایل باید کد زیر رو اضافه کنید

suhosin.post.mxvrs = 5000
suhosin.request.mxvrs = 5000

با افزون کد بالا به فایل php.ini مشکل محدودیت منو ها در وردپرس شما برطرف میشه و می تونید به تعداد دلخواه منو به فهرست خود اضافه کنید.