با سلام خدمت کاربران دایاتم امروز برای شما آشنایی با HTML (بخش اول) را آماده کرده ایم که زبان < href="http://blog.ytheme.ir/ctegory/teching-progrmming/html-css-trining/">HTML یکی از ساده ترین و در این حال پر کاربرد ترین زبان برنامه نویسی تحت وب است در این < href="http://blog.ytheme.ir/ctegory/teching-progrmming/">آموزش به شما دوستان سر فصل ها و پیش گفتار ها را در مورد HTML خواهیم گفت

یک فایل HTML چیست؟
HTML مخفف زبان نشانه گذاری فرا متنی است(hyper text mrkup lnguge).
یک فایل HTML یک فایل متنی حاوی برچسب های کوچک نشانه گذاریست
بر چسب های نشانه گذاری به مرورگرهای وب بیان می کنند که صفحه را چگونه نشان دهد
یک فایل HTML باید دارای پسوند html. یا html. باشد
یک فایل HTML می تواند توسط یک ویرایشگر متنی ساده ساخته شود

پسوند htm. یا html. ?
هنگامی که شما یک فایل HTML را ذخیره می کنید شما می توانید هرکدام از پسوندهای htm. یا html. را انتخاب کنید.ما در مثال هایمان از پسوند htm. استفاده می کنیم. این ممکن است یک رفتار بد موروثی از گذشته باشد که بیشتر نرم افزارهایی که استفاده می شوند فقط پسوند سه حرفی را قبول می کنند.با نرم افزار جدیدتر ما فکر می کنیم که اگر از پسوند html. استفاده کنیم بسیار ایمن تر خواهیم بود.

به ویرایشگر های HTML توجه کنید:
شما می توانید به سادگی با استفاده از یک ویرایشگر WYSIWY(“wht you see is wht you get”) فایل های HTML را ویرایش کنید ، مثل FRONT PAGE,Clris Home Pge یا Aob PgeMill.
اگر شما می خواهید یک توسعه دهنده وب توانا باشید ما توصیه اکید می کنیم که شما از یک ویرایشگر متنی ساده استفاده کنید تا اصول اولیه HTML را یاد بگیرید.

امیدوارم در این آموزش رضایت کافی را داشته باشید