با عرض سلام به کاربران دایاتم ،

شما هم سایت دارید؟! سایت تون با کدوم مدیریت محتوا راه اندازی کردین؟! وردپرسی هستین؟! اگه اگه و بازم میگم اگه سایت وردپرسی دارین و قالب تون هم کمی بروز باشه حتما از تصاویر شاخص پشتیبانی میکنه و شما هم از این خاصیت زیبای < style="color: #000000" href="http://blog.ytheme.ir/ctegory/worpress/trining-worpress/">وردپرس نهایت استفاده رو میبرین. درست میگم؟!

اگه وردپرسی هستین و سایت تون هم قالب بروزی داره و خلاصه اصلا تو سایت وردپرسی شما تصویر و یا تصاویری موجود هست پس همراه با ما باشید تا چگونگی و نحوه افزایش کیفیت تصاویر در وردپرس رو بهتون آموزش بدیم.

اگه پیرو مباحث شیرین < style="color: #000000" href="http://blog.ytheme.ir/ctegory/mrketing-trining/seo/">سئو و الگوریتم های هوشمند گوگل باشین شاید شنیده باشین که سرعت سایت در سئوی سایت شما نیز تاثیر داره پس سرعت سایت شما مهمه هم برای شما و کاربران و هم برای گوگل. از اون ور هم تصاویر باعث افزایش زمان لود شدن سایت شما میشن و سئوی منفی پس یا باید از تصاویر استفاده نکنین که این گزینه تا حدودی غیر ممکن هست و یا هم تصاویرتون رو بهینه و کم حجم تر کنین که گزینه دوم بهتر و خوشگل تر به نظر میرسه.

خب ما نیز بر آن شدیم تا گزینه دوم رو آموزش بدیم. اما تا حدودی وردپرس این کار رو خودش میکنه اما کیفیت تصاویر میاد پایین در حالی که این کمی با گزینه دوم ما متغیر هست.

وقتی شما یک عکس در وردپرس آپلود میکنید، وردپرس بصورت خودکار ۹۰% اون رو فشرده میکنه و این باعث کاهش نسبی کیفیت تصویر میشه. فرض کنید که یک سایت پورتفولیو و عکاسی از این افت کیفیت، ممکن هست چه ضرری رو متحمل بشه. برای این که از افت کیفیت عکس جلوگیری کنید و عکس ها با کیفیت ۱۰۰% آپلود شوند، < style="color: #000000" href="http://blog.ytheme.ir/ctegory/worpress/worpress-coe/">کد زیر رو در فایل Functions.php قرار بدهید:

filter( 'jpgqulity', 'highjpgqulity' );
function highjpgqulity() {
return 00;
}

امیدوارم به کارتون بیاد و براتون مفید و موثر واقع بشه.